Առաջադրանքներ

1․Ընդգծի՛ր գոյականները, գիրի՛ր թեք ձևերի ուղիղ ձևերը և ուղիղ ձևերի թեք ձևերը։   


Ասում են, որ գրտնակը սկզբում եղել է հացահատիկի հայոց աստվածուհի Աշորայի ձեռնափայտը: Բայց դա սովորական գավազան չէր: Հենց որ հայոց աշխարհում մեկը հացի մնացորդը կամ նույնիսկ փշուրը դեն էր նետում` աղբին խառնելով, աստվածուհու ձեռքից ձեռնափայտը դուրս էր թռչում` հասնում և հարվածում հացն անարգողի ճակատին ու ետ գալիս աստվածուհու մոտ: Գրտնակն այդպես կլորիկ ու թմբլիկ է դարձել սրա-նրա ճակատին թմփացնելով: Հետո այնպես եղավ, որ մարդիկ սովորեցին հացի ոչ մի փշուր դեն չնետել և աստվածուհին իր ձեռնափայտը նվիրեց մարդկանց

2 Տրված բառերում ընդգծել ու հոլովման ենթարկվող բառերը։ 

Հայրենիք, հոգեհանգիստ, լեռ, հայորդի-հայորդու, ձի-ձիու, Անի-, սեր, մատանի-մատանու, դաշնակահար, մարդ-մարդու, սյուն, կղզի-կղզու, խնձորենի-խնձորենու, աչք, խոտաբույս, քամի-քամու, պապ, ուխտատեղի-ուխտատեղու, բարդի, ամուսին-ամուսնու, թատերափորձ, գարի, թունանյութ, անկողին-անկողնու, տատ, գինի, Նաիրի։ 

Published by

седрахованнисян

Իմ անուն է Սեդրակ Հովհաննիսյան, ես 15 տարեկան սովոել եմ 186հ դպրոցում։ Ես նպատակ ունեմ դառնալ լավ ծրագրավորող։Նախասիրություններից սիրում եմ սպորտից հեձանվասպորտը և արդեն 5 տարի է ինչ պարապում եմ, սիրում եմ համակարգչով զբաղվել, քանդել հավաքել ու ընկերներիս և ընտանիքիս հետ ժամանակ անցկացնել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *