Կրոնական հանդուրժողականությունն արդի հասարակությունում

1.Ի՞նչ նշանակության ունի կրոնը հասարակության ներսում։

Կրոնը դարեր ի վեր եղել և մնում է ինչպես հասարակությունները միավորող, այնպես էլ պառակտող գործոն։ Իսկ կրոնական անհանդուրժողականությունը, անգամ արդի հասարակություններում, եղել է եղբայրասպան պատերազմների ու աղետների պատճառ։

2.Ի՞նչ է ենթադրում պոզիտիվ և նեգատիվ կրոնական հանդուրժողականությունը։

I Հանդուրժողականություն այլակրոնների նկատմամբ

II հանդուրժողականություն այլադավանների նկատմամբ

III հանդուրժողականություն աղանդավորական շարժումների նկատմամբ

IV հանդուրժողականություն Աստծուն հավատացողների և չհավատացողների միջև

3.Ի՞նչ մակարդակներում է դրսևորվում կրոնական հանդուրժողականությունը։

Նեգատիվ մեխանիզմներ, որոնք ենթադրում են անտարբերություն այլոց կրոնադավանանքային գաղափարների և արժեհամակարգի նկատմամբ։

Պոզիտիվ մեխանիզմներ, որոնք ենթադրում են այլոց կրոնադավանանքային գաղափարների ու արժեհամակարգի ճանաչողություն, ընդունում և հարգանք դրանց նկատմամբ։

4.Որո՞նք են կրոնական հանդուրժողականության ապահովման նեգատիվ մեխանիզմները։

Նեգատիվ մեխանիզմներից առանձնացվում են հիմնականում երկուսը՝ աթեիզմը և աշխարհիկությունը։

Published by

седрахованнисян

Իմ անուն է Սեդրակ Հովհաննիսյան, ես 15 տարեկան սովոել եմ 186հ դպրոցում։ Ես նպատակ ունեմ դառնալ լավ ծրագրավորող։Նախասիրություններից սիրում եմ սպորտից հեձանվասպորտը և արդեն 5 տարի է ինչ պարապում եմ, սիրում եմ համակարգչով զբաղվել, քանդել հավաքել ու ընկերներիս և ընտանիքիս հետ ժամանակ անցկացնել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *