Առաջադրանքներ

Լյոդվիկ Վան Բեդհոբենի <<Լոսնի սոնաթ>>, Մեծ Առջի համաստեղություն, Վերին Արտաշատ, Ներքին Գետաշեն, Մեծ Պարնի, Հայաստանի Ազգային ժողով, Հայաստանի Արտաքին գործերի նախարարություն, Արևելյան Տավրոս, Արևմտյան Տավրոս, Երևանի Մատենադար,

Սիրում եմ Արարատյան դաշտի խաղողը, Սևանա լճի իշխանը Սյյունաց աշխարհի համեղ ջուրը և Լոռվա չնաշխարիկ բնությունը։

Ջիհեղեից հետո Նոյի տապանը Աստծո կամքով հայտնվեց Մեծ Մասիսի գագթին։

Published by

седрахованнисян

Իմ անուն է Սեդրակ Հովհաննիսյան, ես 15 տարեկան սովոել եմ 186հ դպրոցում։ Ես նպատակ ունեմ դառնալ լավ ծրագրավորող։Նախասիրություններից սիրում եմ սպորտից հեձանվասպորտը և արդեն 5 տարի է ինչ պարապում եմ, սիրում եմ համակարգչով զբաղվել, քանդել հավաքել ու ընկերներիս և ընտանիքիս հետ ժամանակ անցկացնել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *