Ինչ է գմոն։Իմ կարծիքով արդյոք դա վնասակր է, թե ոչ։

Մեր սննդի 90%-ը <<իսկական>> սննունդ չէ, մենք ուտում ենք Գենետիկորեն Մոտիֆիկացված սնունդ (Գմո):
Արդյոք մեզ պետք են այդպիսի սննունդներ:

Գմոն ունի մի շարք առավելություններ սննունդը երկար է պահպանվում,ավելի փարթամ տեսք ունի:Բայց մի շարք առավելությունների հետ նաև շատ բացասական կողմեր ունի:Նախ և առաջ փչացնում է մեր օրգանիզմը,նաև առաջացնում է արյան քաղծկեղ:

Իմ կարծիքով գմո-ն այդքանել վնասակար չէ մարդուն։Որոշ չափով օգտակար է գմոն, ուղղակի պետք է տեղեկացված լինել, համենայն դեպս քիչ օգտագործելու համար։Կոնկրետ Հայաստանում ոչ մի սննդի վրա գրված չէ թե գմո կա թե ոչ, իսկ զարգացած երկրներում տուփի վրա գրված է գմո պարունակվում է թե ոչ:Ոււղղակի հատուկ չափը գմոի համար չպետք է անցնի 0.9%-ից քանի որ մեզ մոտ կառաջանան բազմաթիվ հիվանդություններ:

Օգտվել եմ այս հղումից

Published by

седрахованнисян

Իմ անուն է Սեդրակ Հովհաննիսյան, ես 15 տարեկան սովոել եմ 186հ դպրոցում։ Ես նպատակ ունեմ դառնալ լավ ծրագրավորող։Նախասիրություններից սիրում եմ սպորտից հեձանվասպորտը և արդեն 5 տարի է ինչ պարապում եմ, սիրում եմ համակարգչով զբաղվել, քանդել հավաքել ու ընկերներիս և ընտանիքիս հետ ժամանակ անցկացնել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *